Obiekty Handlowe

Nieruchomości komercyjne nie mają przed nami tajemnic. Czy chciałbyś wynająć powierzchnię pod przestrzeń handlową czy reprezentujesz centrum lu park - służymy pomocą.

Odkryj nieruchomości

Zostańmy w kontakcie!

Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.

Aktualności

Znajomość i zrozumienie specyfiki rynku nieruchomości opieramy o wieloletnie doświadczenie i codzienne badania.

Odkryj artykuły

Zostańmy w kontakcie!

Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.

O nas

Co nas wyróżnia? Poza naszym doświadczeniem i zaangażowaniem, to nasza oddanie klientowi i podejście oparte na partnerstwie. Jesteśmy tu, by Ci pomóc i dostosować nasze usługi do Twoich celów i oczekiwań.

Poznaj nasze usługi

Zostańmy w kontakcie!

Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.

Raport 25 kwietnia, 2025

Od zakupów do doświadczeń - Centra i parki handlowe oczami klienta

Raport "Od zakupów do doświadczeń - Centra i parki handlowe oczami klienta" opublikowany przez Cushman & Wakefield w 2025 roku oferuje szczegółową analizę preferencji zakupowych Polaków oraz ich postrzegania centrów i parków handlowych. Na podstawie badania przeprowadzonego wśród 1610 respondentów, raport przedstawia kluczowe trendy w zachowaniach konsumentów, ich częstotliwości odwiedzin oraz oceny dotyczące atrakcyjności cenowej i oferty.

Preferencje zakupowe

Analiza, które formaty handlowe (centra czy parki) cieszą się większą popularnością w różnych grupach demograficznych.

Ocena oferty

Porównanie atrakcyjności cen, promocji i szerokości asortymentu w parkach i centrach handlowych.

Częstotliwość odwiedzin

Jak często Polacy odwiedzają centra i parki handlowe oraz co wpływa na ich wybór.

Zmiany na rynku

Prognozy dotyczące przyszłości centrów i parków handlowych w kontekście rosnącego znaczenia doświadczeń zakupowych.

Raport dostarcza cennych informacji na temat tego, jak zmieniają się preferencje zakupowe w Polsce. Przeanalizowano dane z 2024 roku, z uwzględnieniem lokalizacji, wieku i sytuacji materialnej respondentów, co pozwala na pełniejszy obraz trendów w polskim handlu.

  • Szczegółowa analiza preferencji klientów
  • Wskaźniki odwiedzalności centrów i parków handlowych
  • Oceny dotyczące szerokości asortymentu, cen i obsługi klienta
  • Trendy demograficzne i ich wpływ na wybory zakupowe

Raport jest skierowany do właścicieli i inwestorów centrów handlowych, deweloperów, najemców, a także specjalistów w zakresie marketingu i rozwoju retail. Dostarcza praktycznych informacji, które pomagają dostosować oferty do zmieniających się potrzeb konsumentów i lepiej planować przyszłe inwestycje w sektorze retail.

Mogą Cię zainteresować...

Wybrane aktualności z rynku, raporty oraz zestawienia